Razine razmišljanja

  1. Što je Sketchpad
  2. Učenje matematike izvan tradicionalnih granica
  3. Razine razmišljanja
  4. Područja uporabe Sketchpada
  5. Didaktička vrijednost
  6. Korištenje Sketchpada u svijetu
  7. Korištenje Sketchpada u RH
  8. Oblik programa
  9. Tehnička funkcionalnost i minimalne tehničke specifikacije

Razine razmišljanja

Pristup je u skladu s istraživanjem koje su proveli nizozemski pedagozi matematike Pierre van Hiele i Dina van Hiele-Geldof. Promatranjima u razredu, van Hieleovi su spoznali da učenici prolaze kroz niz razina razmišljanja: vizualizacija, analiza, neformalna dedukcija, formalna dedukcija i strogost.

Standardni tekstovi očekuju da učenici od početka primjenjuju formalnu dedukciju. Malo je toga napravljeno da se učenicima omogući vizualiziranje ili da ih se potakne na pravljenje pretpostavki/hipoteza.

Glavni je cilj Sketchpada, provođenje učenika kroz prve tri razine, potičući postupak otkrivanja koji pobliže odražava kako se matematika obično pronalazi: matematičar prvo zamisli i analizira problem, praveći pretpostavke prije pokušaja dokazivanja.

Download Demo Verzije

Početna | Uvjeti korištenja | Mapa stranica | Kontakt | Sigurnost plaćanja | Izjava o privatnosti | Uvjeti kupnje

SEO © 2019 Proven Grupa d.o.o. Sva prava pridržana.

Adresa: Palčići 2, HR-10 257 Zagreb, Oib: 45535119676, Swift: ZABA HR 2X, Iban: HR8623600001101865181, Mobile: +385.98.326.839