Područja uporabe Sketcpada

  1. Što je Sketchpad
  2. Učenje matematike izvan tradicionalnih granica
  3. Razine razmišljanja
  4. Područja uporabe Sketchpada
  5. Didaktička vrijednost
  6. Korištenje Sketchpada u svijetu
  7. Korištenje Sketchpada u RH
  8. Oblik programa
  9. Tehnička funkcionalnost i minimalne tehničke specifikacije

Područja uporabe Sketcpada

Sketchpad se koristi u svim razredima osnovne i srednje škole te na fakultetima kao alat za učenje, istraživanje, poučavanje i prezentiranje matematike, a djelomično fizike, geografije, tehničkog odgoja, informatike optike, kemije, biologije, strojarstve, likovne umjetnosti (simulatori, modeliranje, vizualizacija,…)

Svi matematički sadržaji i na svim razinama uče se, istražuju i poučavaju pomoću Sketchpada: od zbrajanja i množenja cijelih brojeva i razlomaka, proučavanja funkcija, geometrije, trigonometrije, izometrija (translacije, rotacije, osne simetrije), homotetije/dilatacije, crtanja krivulja, konstruiranja, koordinatnih sustava, do nizova, iteracija, derivacija i integrala i neeuklidskih geometrija. Ne postoji školski i fakultetski matematički sadržaj koji se Sketchpadom ne može obraditi, istražiti ili vizualizirati.

Uporabom Sketchpada učenici, radeći u malim grupama, rade istraživanja koristeći alate Sketchpada kako bi otkrili svojstva. Učenici traže uzorke pravilnosti i koriste induktivno rasuđivanje za stvaranje pretpostavki. Od njih se ne očekuje da dokažu svoja otkrića sve dok ne savladaju pojmove i mogu biti svjesni značenja dokaza.

4.1. Uporaba u učionici

Geometar's Sketchpad je bio prvotno stvoren za upotrebu u nastavi geometrije u srednjim školama.

Testiranja su ipak pokazala da njegova lakoća korištenja omogućuje i mlađim učenicima u osnovnoj školi da se uspješno služe Sketchpadom, a da ga je moć njegovih karakteristika učinila privlačnim predavačima matematike na sveučilištu i nastavnicima u osnovnoj i srednjoj školi. Predavače na učilištima posebno privlače Sketchpadove moćne mogućnosti transformacije i uobičajeni alati koji omogućuju učenicima da istražuju neeuklidsku geometriju. Čak je i umjetnike i profesionalne mehaničke crtače oduševila Sketchpadova moć i elegancija.

To je potvrda mnogostranosti softwarea u kojemu isti alat mogu koristiti šestogodišnjaci i sveučilišni profesori za istraživanje novih matematičkih pojmova. (Svakako valja pogledati primjere koji dolaze instalirani uz Sketchpad za dodatne alate koji pomažu u prilagođavanju programa za potrebe vašeg razreda. Naći ćete alate za konstruiranje pravilnih mnogokuta, određivanje matematičkih simbola, istraživanje neeuklidske geometrije, slaganje i kombiniranje funkcija, i još mnogo toga.)

4.2. Ostale uporabe

Uz uporabu u razredu, Sketchpad se također koristi i u drugim područjima nastavnog plana. Sposobnosti modeliranja čine ga učinkovitim alatom u učenju prirodnih znanosti. Sketchpad se koristi za stvaranje vizualnih modela u fizici, optici, kemiji, biologiji i strojarstvu. Također se koristi u likovnoj umjetnosti i tehničkim programima kao što je mehaničko crtanje. Također se koristi u izobrazbi budućih učitelja, da bi se što brže povećala razina njihove stučnosti i da bi se učiteljima pokazali tekući pedagoški modeli koji potiču učenikovu/studentovu učinkovitost i kreativnost.

Download Demo Verzije

Početna | Uvjeti korištenja | Mapa stranica | Kontakt | Sigurnost plaćanja | Izjava o privatnosti | Uvjeti kupnje

SEO © 2018 Proven Grupa d.o.o. Sva prava pridržana.

Adresa: Palčići 2, HR-10 257 Zagreb, Oib: 45535119676, Swift: ZABA HR 2X, Iban: HR8623600001101865181, Mobile: +385.98.326.839